رنگ ساختمانی

قیمت رنگ نیم پلاستیک

قیمت رنگ نیم پلاستیک بستگی به کیفیت و برند آن در بازار متفاوت است و شرکت رادین توانسته با داشتن نمایندگی رسمی از تولید کنندگان معتبر این محصول را با کیفیت و قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

قیمت رنگ نیم پلاستیک

با سلام و احترام شما میتوانید برای دریافت این کالا و اطلاع از آن با بخش کارشناسی فروش شرکت بازرگانی رادین تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای دریافت مشخصات فنی و نیز آگاهی از روش و میزان مصرف آن با بخش فروش در ارتباط باشید.

رنگ پلاستیک ساختمان چیست؟

رنگ پلاستیک همانند رنگ اکریلیک ساختمان از رنگ های پایه آب است.این رنگ ها بر پایه رزین كوپليمر پلی وینیل استات که نوعی لاتکس میباشد ساخته میشوند. این رنگ ها جهت کلیه سطوح گچی، سیمانی، بتوني، آجری و چوبی داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. خشک شدن سريع، قلم‌خوري مناسب، چسبندگي عالي، سهولت اجرا و قابلیت رقیق شدن با آب، نداشتن بوی نامطبوع و سازگاری با محیط زیست از مزایای رنگ های پلاستیک مي‌باشد. از آنجایی که این نوع رنگ ها حلال در آب میباشند و براحتی با آب حل میشوند، هیچ گونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد.

انواع رنگ پلاستیک و ویژگی های آن

رنگ های پلاستیک به دو نوع رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیمه پلاستیک تقسیم میشوند.رنگ های تمام پلاستیک، مقاومت بالاتری نسبت به رنگ های نیمه پلاستیک در برابر آب داره. اما باز هم بهترین نوع از اون ها مقاومت 100 درصدی در برابر رطوبت رو نداره. رنگ تمام پلاستیک له رنگ پلاستیک قابل شست و شو معروف است. رنگ های تمام پلاستیک از نظر کیفیت بسیار به رنگ های اکریلیک شبیه هستن و جزء رنگهای با کیفیت به شمار میرن. البته این رنگ ها در بازار به سختی گیر میان و بیشتر در بازار رنگ نیمه پلاستیک وجود داره. رنگ نیم پلاستیک نسبت به رنگ تمام پلاستیک مقاومت پایین تری نسبت به رطوبت داره، ولی کاربرد اون نسبت به رنگ تمام پلاستیک بیشتره. فراوانی بیشتری هم در بازار داره و دارای قیمت پایین تری نسبت به رنگ تمام پلاستیک است.

نکات مهم در اجرای رنگ نیم پلاستیک

در رنگ نیم پلاستیک بسته به زیر کار منظور همان سطح مورد نظر میتوان رنگ مصرفی را تخمین زد. اگر سطح قبلا با رنگ پلاستیک روشن رنگ آمیزی شده باشد کار برای بار دوم نقاشی سخت تر می شود زیرا ممکن است معایب رنگ قبلی به راحتی خود را در روی رنگ جدید نشان دهد.
در این مواقع بهتر است ابتدا رنگ و گچ معیوب شده را کاملا تراشیده و دوباره گچ و از دوباره نم نکشیدن محل اطمینان حاصل شود و بعد از گچ محل کاملا خشک شود تا اماده رنگ شدن باشد اگر گچ تمیز باشد و تابحال رنگ نشده باشد کار آسان تر می شود ، در این مرحله ابتدا رنگ مورد نظر را بر اساس نیاز یا ترجیح انتخاب می نماییم .اگر رنگ نیم پلاستیک باشد بر اساس درجه بندی میزان پوشش دهی متفاوت می باشد. برای مثال در رنگ نیم پلاستیک درجه یک میتوان با یک دبه مساحتی حدود 45 تا 50 متر مربع را رنگ امیزی کرد ولی با رنگ نیم پلاستیک درجه دو با یک دبه حدودا 35 تا 45 متر با کیفیت پایین تر رنگ امیزی می شود.بنابراین به این نکته دقت کنید که کیفیت رنگ نیز روی متراژ رنگ کاری نیز تاثیر دارد.

مزایای استفاده از رنگ پلاستیک ساختمان

1. قیمت مناسب و پایینی دارد.

رنگ پلاستیک جزء رنگ های ارزان موجود در بازار است. اجرای این رنگ تقریباً به اندازه ی نیمی از اجرای رنگ روغن و اکریلیک نیازمند بودجه است. بنابراین برای افرادی که زود به زود منزل خودشون رو رنگ آمیزی میکنن، میتونه رنگ مناسبی باشه.

2. در کمترین زمان میشه رنگ پلاستیک رو اجرا کرد.

رنگ های پلاستیک در زمان خیلی کمی اجرا شده و به علت اینکه پایه آب هستن، خیلی زود خشک میشن. بنابراین زمانی که شما محدودیت زمان دارید، میتونه یکی از گزینه هاتون برای رنگ آمیزی منزل، استفاده از رنگ های پلاستیک باشه.

3. قابلیت پوشش دهی بالا داره

این رنگ میتونه با حجم کمتر نسبت به سایر رنگ ها، سطح بزرگتری رو پوشش بده و اینجوری براتون به صرفه تر در میاد.

4. سطح رو به خوبی صاف میکنه

رنگ های پلاستیک به دلیل اینکه مات هستند، موج ها و ایراد های مربوط به گچ کاری سطح رو به خوبی پوشش داده و اون ها رو نشون نمیدن. برخلاف رنگ های روغنی براق که موج ها و عیب های روی سطح دیوار رو به صورت واضح نشون میدن. علاوه بر اون در صورتی که شما وسایل براق داشته باشید، رنگ مات می تونه کنتراست زیبایی رو با وسایل براق ایجاد کنه. به عنوان مثال رنگ های ساختمانی مات برای آشپزخانه ای که کابینت گلاسدارداره زیبایی خاصی ایجاد می کنه.

5. رنگ پلاستیک به محیط زیست آسیبی نمیزنه

رنگ پلاستیک یک رنگ بر پایه آب هست و برای حل کردن اون نیاز به حلال های نفتی وجود نداره. حلال های نفتی برای محیط زیست مضر هستند.

6. رنگ های پلاستیک هنگام اجرا بوی کمتری دارن

همون طور که گفتیم رنگ های پلاستیک از رنگ های پایه آب هستن و برای رقیق کردنشون نیاز به حلال های نفتی ندارن. حلال های نفتی دارای بوی نامطبوع و ماندگاری هستن که باعث میشه محل رنگ آمیزی برای مدت طولانی بوی رنگ بده. رنگ های پلاستیک این مسأله رو ندارند. رنگ نیمه پلاستیک از نظر ویژگی های فنی هم از رنگ تمام پلاستیک ضعیف تره و زودتر پوسته میشه و باید تجدید رنگ بشه.
شرکت بازرگانی رادین با فعالیت چندین و چند ساله در حوزه رنگ های صنعتی و ساختمانی ، با سابقه ای درخشان سعی بر آن دارد که این محصول و سایر محصولات مشابه در این حوزه را با کیفیتی بینظیر و قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار دهد .
با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .
کارشناس فروش: 09129685443 تلفن ثابت 86085465  86086297

 

رنگ رادین

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. راه ارتباطی: تلگرام و واتساپ 09129685443—02186085465

Recent Posts

قیمت رنگ اپوکسی مخازن

قیمت رنگ اپوکسی مخازن با توجه به نوع رنگ و کیفیت آن در بازار متفاوت…

3 ساعت ago

نمایندگی رنگ زینکا در تهران

نمایندگی رنگ زینکا در تهران شرکت رادین پاسارگاد مهوین میباشد که توانسته با داشتن نمایندگی…

3 هفته ago

قیمت عمده اکلیل طلا در تهران

قیمت عمده اکلیل طلا در تهران بستگی به کیفیت و برند آن در بازار تهران…

4 هفته ago

مرکز پخش رنگ گلس فلیک در تهران

مرکز پخش رنگ گلس فلیک در تهران شرکت رادین پاسارگاد مهوین میباشد که توانسته با…

1 ماه ago

پخش عمده قلموی ساختمانی

پخش عمده قلموی ساختمانی توسط شرکت رادین پاسارگاد مهوین صورت میگیرد که با کوتاه کردن…

2 ماه ago

بتونه نقاشی ارزان قیمت

بتونه نقاشی ارزان قیمت از شرکت پخش رادین صورت میگیرد که با کوتاه کردن دست…

2 ماه ago