رنگ صنعتی

خرید رنگ آستر اپوکسی

خرید رنگ آستر اپوکسی از شرکت های معتبر دارای اصالت کالا و با قیمت مناسب اهمیت بسیار دارد و شرکت رادین با داشتن نماینگی رسمی از تولیدکنندگان معتبر توانسته نیازمصرف کنندگان را برآورده نماید.

خرید رنگ آستر اپوکسی

رنگ آستر اپوکسی مواد شیمیایی مصنوعی هستند که به عنوان بازدارنده های خوردگی در سطوح فلزی استفاده می شوند. آنها پایه پلیمری دارند و معمولاً به صورت چسب یا رنگ ارائه می‌شوند. آنها را می توان در پوشش ها ، رزین ها و طیف وسیعی از مواد دیگر برای جلوگیری از خوردگی استفاده کرد.

استرهای اپوکسی به عنوان پوشش های بازدارنده عمل می کنند. آنها این کار را با تشکیل یک لایه انفعال روی بستر فلز انجام می دهند تا محافظت شود. این کار از جذب و واکنش پذیری با آب ، مواد شیمیایی و سایر مواد خورنده جلوگیری می کند. این انفعال قطبش الکتروشیمیایی ایجاد می کند ، در نتیجه واکنش را کاهش می دهد.

وقتی روی سطح فلز قرار می گیرد ، استرهای اپوکسی سفت می شوند و یک لایه اضافی بسیار محافظ ایجاد می کنند که دوام و مقاومت فلز را افزایش می دهد.

فلزاتی نظیر آهن، به دلیل افزایش واکنش تبادل یونی ، بیشتر در معرض خوردگی هستند. بنابراین این فلزات برای خنثی سازی این واکنش به پوشش بازدارنده محافظ نیاز دارند. اپوکسی استرها بازدارنده های خوبی برای چنین فلزاتی هستند.

خواص رنگ آستر اپوکسی

چسبندگی بالا به سطوح فلزی،چوب و بتن

مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی

قابلیت اعمال اکثر سیستم های پوششی رویه سازگار روی آن

سازگار با سطوح و خواص کاربردی پایدار

عمر مفید یک رنگ نشان می‌دهد که تا چه مدت پس از اختلاط کامل می توان عملیات رنگ آمیزی را انجام داد.  معمولاً رنگهایی که به صورت دو جزئی یا سه جزئی هستند، مانند پرایمر زینک ریچ اپوکسی سه جزئی پلی آمید، زمانی که باید یکدیگر ترکیب می شوند تا یک مدت زمان مشخص قابلیت اجرا دارند. اگر زمان مربوطه سپری شود دیگری رنگ ها قابلیت اجرا ندارند.

در مورد رنگ آستری اپوکسی پس از آن که فرایند اختلاط تکمیل شد در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد محیط و با استفاده از دستگاه اسپری حدود ۸ ساعت فرصت دارید تا مراحل انجام رنگ را آغاز کنید. طبیعتاً هرچقدر به انتهای این زمان نزدیک می شویم از کیفیت رنگ کاسته خواهد شد. لذا پس از اختلاط بهتر است بلافاصله عملیات رنگ آمیزی را آغاز کنید.

کاربردها

از آستر اپوكسی بعنوان بخشی از سیستم پوششی در رنگ آمیزی سطوح فلزی و غیر فلزی در صنایع مختلف كاربری می شود . از آن برای پوشش سازه های فلزی، سطوح بیرونی تانكر های ذخیره، وسایل حمل و نقل، تجهیزات، پلها، پمپ و اتصالات، لوله های انتقال، سوله، سطوح بتنی و سیمانی و …
شرکت بازرگانی رادین با فعالیت چندین و چند ساله در حوزه رنگ های صنعتی و ساختمانی ، با سابقه ای درخشان سعی بر آن دارد که این محصول و سایر محصولات مشابه در این حوزه را با کیفیتی بینظیر و قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار دهد .
با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .
کارشناس فروش:  09129685443 تلفن ثابت 86085465  86086297

 

رنگ رادین

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. راه ارتباطی: تلگرام و واتساپ 09129685443—02186085465

Recent Posts

نمایندگی رنگ زینکا در تهران

نمایندگی رنگ زینکا در تهران شرکت رادین پاسارگاد مهوین میباشد که توانسته با داشتن نمایندگی…

3 هفته ago

قیمت عمده اکلیل طلا در تهران

قیمت عمده اکلیل طلا در تهران بستگی به کیفیت و برند آن در بازار تهران…

4 هفته ago

مرکز پخش رنگ گلس فلیک در تهران

مرکز پخش رنگ گلس فلیک در تهران شرکت رادین پاسارگاد مهوین میباشد که توانسته با…

1 ماه ago

پخش عمده قلموی ساختمانی

پخش عمده قلموی ساختمانی توسط شرکت رادین پاسارگاد مهوین صورت میگیرد که با کوتاه کردن…

2 ماه ago

بتونه نقاشی ارزان قیمت

بتونه نقاشی ارزان قیمت از شرکت پخش رادین صورت میگیرد که با کوتاه کردن دست…

2 ماه ago

قیمت رنگ نسوز

قیمت رنگ نسوز بستگی به کیفیت و برند آن در بازار متفاوت است و شرکت…

2 ماه ago